Ultrasound scanner machine à ultrasound portable, Ultrasound Monitor fabricanti

Breve descrizzione:

Dettagli Rapidi
Locu d'origine: Zhejiang, Cina
Marca: Cura di i delfini
Numeru di u mudellu: UM02
Fonte d'energia: Elettricu, Elettricu
Garanzia: 1 Annu, 1 annu
Serviziu After-sale: Supportu tecnicu in linea
Materiale: Plastica
Cunsigliu di Vita: 1anni, 1 annu
Certificazione di qualità: ce
Classificazione strumentu: Classe II
Norma di sicurezza: Nimu
Nome di u produttu: Medicina Storage box
Marca: Cura di i delfini
Certificatu: CE
taglia: 42,6 * 24,4 * 38cm
pesu: 6,2 kg
Applicazione: Cardiaca, Ostetricia, Ginecologia
Tipu: Macchina à ultrasuoni

Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Ultrasound scanner machine à ultrasound portable, Ultrasound Monitor fabricanti

2021 I più venduti CE APPROVE ultrasound scanner portable ultrasound machine
Dimensione
42,6 * 24,4 * 38cm
Materiale
6.2KG
Applicazione
Cardiacu, Ostetricia, Ginecologia ecc.
Garanzia
1 annu
MOQ
2

A nostra sucietà dapoi a so creazione, riguarda di solitu u pruduttu di alta qualità cum'è a vita di a sucietà, aumenta costantemente a tecnulugia di fabricazione, rinforza u pruduttu eccellente è rinforza continuamente a cumpagnia amministrazione eccellente totale, in stretta cunfurmità cù a norma naziunale ISO 9001: 2000 per a China New Product China Portable Color Doppler Laptop Ultrasound Machine System Chison Ebit 60, A sicurezza per mezu di l'innuvazione hè a nostra prumessa unu à l'altru.

China New Product China Ultrasonido Chison Ebit 60, Doppler di Toshiba Color, Nel corso di l'anni, cù beni di alta qualità, serviziu di prima classe, prezzi ultra bassi vi vinceremu fiducia è favore di i clienti. Oghje ghjornu i nostri beni vendenu in tuttu u naziunale è in l'esteru. Grazie per u sustegnu regulare è novu clienti. Avemu un pruduttu di alta qualità è un prezzu cumpetitivu, benvenuti i clienti regulari è novi cooperanu cun noi!

U nostru scopu hè di soddisfà i nostri clienti offrendu una cumpagnia d'oru, un prezzu eccezziunale è una qualità premium per Prezzi Competitivi Fissi China Hc-A007 PC Portatile Ultrasound Scanner System Machine, Accugliamu clienti, associazioni cummerciale è amichi di tutte e parte di u mondu per cuntattateci è circà a cooperazione per benefici mutuali.
Macchina à Ultrasuoni Portatili di u Cuncettivu Fittu di a Cina, Macchina à Ultrasuoni, Cum'è fabbricante sperimentatu accettemu ancu un ordine persunalizatu è pudemu fà u listessu cum'è a vostra stampa o specifica di campione. L'obiettivu principale di a nostra sucietà hè di campà una memoria soddisfacente per tutti i clienti, è stabilisce una relazione d'affari à longu andà cù cumpratori è utilizatori in tuttu u mondu.

Quasi tutti i membri di u nostru equipaggiu di redditu di grande efficienza valenu i desideri di i clienti è a cumunicazione d'impresa per u Cuncepimentu di Moda Nuova per a China Monitor da 27 pollici per Imaging Endoscopica Medica, Demu a priorità à a bona qualità è a soddisfazione di i clienti è per questu seguitemu rigue misure di cuntrollu eccellenti. Avemu strutture di prova internu induve e nostre merci sò testate nantu à ogni aspettu in diverse fasi di trasfurmazione. In pruprietà di l'ultime tecnulugie, facilitemu e nostre prospettive cun stabilimentu di produzione à misura.
Novu Cuncepimentu di Moda per a China 27 ′ ′, Monitor di Endoscopia, A nostra missione hè "Fornite Prodotti è soluzioni cù Qualità Affidabile è Prezzi Ragionevuli". Accugliemu i clienti di ogni rughjone di u mondu per cuntattateci per e relazioni d'affari futuri è uttene successu mutuale!

Pruduzione di i prudutti


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Categurie di prudutti