Funzione di Nebulizazione 220V Concentratore di ossigenu portatile, Macchina di Concentratore di Ossigenu, Concentratore di Ossigenu In Vendita

Breve descrizzione:

Dettagli Rapidi
Locu d'origine: Zhejiang, Cina
Marca: Cura di i delfini
Numeru di u mudellu: generatore d'ossigenu
Classificazione strumentu: Classe II
Garanzia: 1 Annu
Serviziu After-sale: Supportu tecnicu in linea

Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

 Funzione di Nebulizazione 220V Concentratore di ossigenu portatile, Macchina di Concentratore di Ossigenu
2021 Generatore di prezzi à l'ingrossu amazon 1-7L à bon costu di concentratore d'ossigenu portatile

MOQ 1
Flussu di Ossigenu 1-7L regulabile
Dimensione di u produttu 32 * 26 * 37cm
Peso nettu 7,2 kg
Alimentazione 220V
pagamentu T / T, palpay, gramma di soldi, unione occidentale

A caratteristica di a Macchina di Concentratore di Ossigenu hè chì l'inalazione di Ossigenu aumenta direttamente u cuntenutu di Ossigenu arteriale, invece di agisce nantu à una certa parte di u corpu per migliurà indirettamente l'ipossia, aumenta solu l'Ossigenu chì u corpu hè statu assuntu continuamente per tutta a so vita. Ùn ci hè nisuna sustanza chì hè straniera à u corpu, da adattà à, o da risolve, è cusì migliurà solu, piuttostu chè cambià, u statu fisiologicu naturale è l'ambiente biochimicu di u corpu. A terapia di ossigenu à bassu flussu è l'assistenza sanitaria di l'ossigenu ùn necessitanu micca una guida speciale. I risultati sò rapidi è di sicuru benefichi piuttostu chè innocu. A terapia di l'ossigenu hà l'effettu di alleviare i sintomi di l'ipossia in u tempu, ma hà solu un effettu parziale è graduale annantu à l'eliminazione di e cause di l'ipossia. L'ossigenoterapia hè u mezu principale per curregge l'ipossia fisiologica è l'ipossia ambientale, è per prevene è curà e malatie causate da l'ipossia ambientale. A terapia di l'ossigenu hè un mezu ausiliariu impurtante per curregge l'ipossia patologica. Per u salvamentu d'urgenza, l'ossigenu terapia hè unu di i mezi impurtanti.

Simu cunvinti chì cù iniziative cumune, l'imprese trà di noi ci portanu benefici mutuali. Pudemu garantì facilmente mercanzie di bona qualità è tariffa competitiva per OEM / ODM China China Top Sale Casalinghi Atomizanti Macchine à Ossigenu à Bocu Rumenu, Stendu sempre oghje è cercendu à longu andà, accoglimu sinceramente i clienti in ogni locu di u pianeta per cooperà cun noi.

OEM / ODM China China Concentrator Machine Concentrator, Macchine Portatili di Ossigenu, Dapoi sempre, aderiscenu à i "aperti è ghjusti, spartite per uttene, a ricerca di l'eccellenza, è a creazione di valori" valori, aderiscenu à a "integrità è efficienza, cumerciu -orientatu, megliu modu, megliu valvula "filosofia cummerciale. Insemi cù i nostri in tuttu u mondu anu filiali è partenarii per sviluppà novi spazii d'affari, valori cumuni massimi. Accolgemu sinceramente è inseme spartimu risorse mundiale, aprendu una nova carriera cun u capitulu.

Pruduzione di i prudutti

FAQ
1. quale simu?
Semu basati in Zhejiang, Cina, partenu da 2018, vendemu à l'America di u Nordu (30,00%), l'Europa di l'Est (10,00%), Sud
America (10,00%), Asia sudorientale (10,00%), Africa (10,00%), Oceania (10,00%), Medio Oriente (5,00%), Asia orientale (5,00%), Occidentale
Europa (5,00%), Europa di u Sud (5,00%). Ci hè un totale di circa 11-50 persone in u nostru ufficiu. cumu pudemu garantisce a qualità?
Sempre un campione di pre-produzzione prima di a produzione di massa; Sempre l'ispezione finale prima di a spedizione; 3. chì pudete cumprà da noi?
cunsumabili medichi, Equipamenti protettivi medichi, Forniture per a disinfezione4. perchè duvete cumprà da noi micca da altri fornitori?
avemu un serviziu prufessiunale per u territoriu medicu nemicu. chì servizii pudemu furnisce?
Termini di Consegna Accettati: FOB, CFR, CIF, EXW Currency Valuta di Pagamentu Accettata: USD, CNY; Tipu di Pagamentu Accettatu: T / T, L / C, MoneyGram, Creditu
Carta, PayPal, Western Union, Cash, Escrow; Lingua parlata: Inglese, Cinese

  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu