Chì succede se utilizate ossigenu è ùn ne avete micca bisognu?

U vostru corpu ùn pò micca campà senza l'ossigenu chì si respira da l'aria. Ma se avete malatie pulmonari o altre condizioni mediche, ùn ne puderete micca abbastanza. Chì pò lascià vi mancà di fiatu è causà prublemi cù u vostru core, u cervellu, è altre parti di u vostru corpu.

Quandu i membri di a famiglia soffrenu di strettezza toracica è d'ipossia, a prima cosa chì tutti pensanu hè d'andà à l'uspidale. Ma quandu ghjunghjite à l'uspidale, truverete chì ùn pudete mancu fà una fila. À questu mumentu, hè particularmente impurtante di preparà un generatore d'ossigenu di a casa in casa. Avà chì a tecnulugia di generazione di ossigenu di u vaghjolu moleculare hè stata ampiamente aduprata, ùn avete micca da andà à l'uspidale per inalazione di ossigenu. Pudete inalà facilmente l'ossigenu in casa cù un generatore d'ossigenu di a casa. Allora quanti litri hè adattatu per un generatore d'ossigenu in casa?

Oghje ghjornu, i concentratori cumuni di ossigenu di a casa nantu à u mercatu anu concentratori di ossigenu 1L, 2L, 3L è 5L cun diverse marche di flussu di ossigenu. Hè u più grande u megliu? Benintesa micca. A scelta di u cuncentratore d'ossigenu di a casa si basa nantu à a salute fisica è i bisogni di l'usu di l'usu. Per esempiu, per e persone chì sò ligeramente ipossiche è chì l'utilizanu solu per scopi sanitari, ùn anu micca esigenze speciali per a quantità è a concentrazione di ossigenu. Solu sceglite una macchina di un litru nantu à u mercatu. Ma per e persone chì anu una ipossia patologica severa è chì necessitanu 24 ore à u ghjornu per l'assistenza sanitaria è l'inalazione di l'ossigenu, anu bisognu speciale per a concentrazione è u flussu di l'ossigenu. Hè necessariu selezziunà un generatore d'ossigenu cù una produzione cuntinua di ossigenu 24 ore è una alarma di concentrazione d'ossigenu. Generalmente, hè basatu principalmente nantu à una macchina di trè litri o una macchina cù una produzzione d'aria più alta è cuncentrazione di ossigenu. L'usu specificu richiede duttori prufessiunali per guidà a terapia di l'ossigenu.

Per a scelta di un concentratore d'ossigenu domesticu, duvemu piglià una decisione basata nantu à a situazione di l'utente, è ùn pudemu micca fà una scelta cieca. Ci hè assai cunniscenze pertinenti nantu à e questioni specifiche di u concentratore di ossigenu è a terapia di ossigenu in Internet, è u megliu in Internet hè u concentratore di ossigenu di Gravitation Medical. Gravitation Medical hà decennii di sperienza in R&D in l'industria di u cuncentratore d'ossigenu, una forte forza tecnica, è una varietà di concentratori d'ossigenu di a casa cù diversi marchi di flussu d'ossigenu, chì ponu risponde à i bisogni di diversi gruppi di persone.


Tempu di posta: Maghju-24-2021