Cume sceglie un cuncentratore d'ossigenu secondu e necessità di u corpu?

Assistenza sanitaria cutidiana: u 76% di i travagliadori à collu biancu si trovanu in un statu sottusana. E persone chì ponu aduprà includenu travagliadori à l'uffiziu, prugrammatori, donne incinte, ecc., E cumpagnie boni, boni mariti, è ponu preparà un generatore d'ossigenu sanitariu per impiegati è amanti.

1-2L hè un tipu d'assistenza sanitaria. In usu di ogni ghjornu, quandu inalate a concentrazione massima di ossigenu prodotta da un concentratore di ossigenu 1 o 2L è ghjunghje à 93%, a concentrazione di ossigenu in l'alveoli hè 24-26%. Per adulti, Ùn pò micca cambià i sintomi, pò esse cunsideratu solu cum'è ossigenu di sangue supplementu.

U generatore d'ossigenu di l'altupianu 5-10L hè ancu di u tippu d'assistenza sanitaria + trattamentu. In vista di a bassa dumanda, è di e diverse esigenze per l'ambiente induve u robot hè acquistatu, a putenza di a macchina è altri requisiti, questu articulu ùn a descriverà micca. Più tardi, scriveraghju un articulu speciale nantu à cume sceglie una macchina di plateau. , Hè cunsigliatu di fà attenzione à mè prima.
Trattamentu medicu: E persone chì soffrenu di malatie cardiovascolari è cerebrovascolari, malatie coronarie, trombosi cerebrale, ipertensione, pneumonia, bronchite, asma o malatie cardiache pulmonari, l'inalazione di ossigenu à longu andà averà un bon effettu terapeuticu.

Sopra 5L appartene à u tippu terapeuticu. Quandu inalate a concentrazione massima di ossigenu prodotta da u concentratore di ossigenu 5 o 8L è ghjunghjite à 93%, a concentrazione d'ossigenu in l'alveoli hè 33-41%. Per u paziente, ossigenu abbastanza pò esse datu. Pò migliurà l'immunità cumpleta di u corpu, pulisce u sistema respiratoriu, è migliurà a funzione di l'organi interni.
Descrizione di u flussu: Ripetite una frase cù una concentrazione di ossigenu di più di 90%, è u flussu massimu di u generatore d'ossigenu determina quanti litri sò.

U flussu include dui aspetti: u flussu di ossigenu cun una concentrazione di più di 90% è u flussu massimu.
Alcune imprese aduprà u flussu massimu di u cuncentratore d'ossigenu per finge di esse u flussu di ossigenu di concentrazione standard medicale per cunfondà u cuncettu. Ognunu deve fà casu à a distinzione.

Pigliate un generatore d'ossigenu 3L cum'è esempiu. Vede a figura sottu. Quandu aghjustate u flussu à 0,5L-3L, a concentrazione di ossigenu hè 93%, chì hè un valore normale. Quandu u flussu hè regolatu à 4 è 5L, a concentrazione di ossigenu scende rapidamente à 82% -78%, chì hè un falsu flussu.

How to choose an oxygen concentrator according to body needs

Cumu ghjudicà a propaganda ingannevuli di l'affari di u cuncentratore d'ossigenu nantu à u flussu?
Quandu si compra un generatore d'ossigenu 5L, dumandate à u venditore, a concentrazione d'ossigenu pò ghjunghje più di 90%?
Aduprate apparecchiature di prova di terze parti per verificà a vera concentrazione di ossigenu. Fighjate à l'attrezzatura sottu.

singlenewimg

Hangzhou Gravitation Medical Equipment Co., Ltd. hè specializata in a fabricazione è a vendita di concentratori d'ossigenu.


Tempu di posta: Maghju-24-2021