Sceglite un generatore d'ossigenu secondu a funzione di u produttu

Prima, cù u monitoru di a concentrazione di ossigenu: Oghje ghjornu, e macchine mid-to-high-end di u mercatu adupranu generalmente schermi LCD trasparenti BD, è anu u so propiu dispositivu di monitoru di l'ossigenu per a rilevazione, chì pò verificà a concentrazione di ossigenu di a macchina in veru tempu. Se avete soldi per cumprà sta funzione, ùn importa micca se ùn l'avete micca. I fabbricanti regulari chjamanu a polizia se a concentrazione di ossigenu hè inferiore à 82% secondu e esigenze naziunali. Hè cunsigliatu di cumprà un ossimetru invece. U vantaghju di un ossimetru hè di cunnosce a concentrazione di ossigenu in sangue di u vostru corpu. Se state inalendu ossigenu, ma u vostru corpu hè sempre scomudu, è truvate chì u valore hè troppu bassu attraversu u test di l'ossimetru, pudete piglià trattamentu attivu immediatamente. À sente a mo sperienza, a rilevazione di a concentrazione d'ossigenu furnita da u concentratore d'ossigenu hè generalmente troppu alta. Usu generalmente un strumentu di prova di terzu per determinà a concentrazione di u concentratore di ossigenu. Siconda, a funzione di atomizazione: ùn hè micca cunsigliatu di cumprà un atomizatore cù a funzione di atomizazione. Se ne avete bisognu, pudete cumprà un atomizatore separatamente. U 90% di e persone ùn utilizanu micca a funzione di atomizazione.

Dopu, a funzione principale di u generatore d'ossigenu hè u generatore d'ossigenu cù funzione di atomizazione. L'efficienza di atomizazione è a dimensione di e particelle ùn sò micca alti quant'è l'efficienza di un atomizatore separatu, è l'assorbimentu di u paziente ùn hè micca cusì pienu. U mutivu per chì l'ospedali anu da adupralli inseme hè perchè l'integrazione industriale hè cunveniente per l'infermieri è i duttori per curà i pazienti. Se utilizate un atomizatore per atomizà u paziente solu. Ogni lettu deve avè un atomizatore, chì aumenterà a carica di travagliu, l'archiviazione è u costu di l'ospedale. L'ospedale hè da a prospettiva di una gestione conveniente è di risparmiu di costi, è u paziente deve trattà a malattia cù u megliu effettu. Inoltre, u generatore d'ossigenu di a stessa marca senza atomizazione hè più accessibile. A lana hè nantu à e pecure. Se aghjunghjite una funzione di atomizazione, aumenterà u costu per u fabricatore, è u costu hè sempre u vostru propiu. Inoltre, e macchine cù funzione di atomizazione anu un tassu di post-vendita più altu. I generatori d'ossigenu cù funzione di atomizazione anu da esse cunnessi à un foru separatu. Se l'interfaccia hè difettosa, a concentrazione è a pressione di u generatore d'ossigenu saranu insufficienti. Infine, i cuncentratori d'ossigenu impurtati ùn anu micca funzione di atomizazione. Perchè i concentratori d'ossigenu impurtati ùn anu micca funzione di atomizazione? A so tecnulugia ùn hè micca avanzata cum'è a nostra? Innò, perchè dopu a ricerca, sentenu chì a funzione di atomizazione di u generatore d'ossigenu ùn hà micca bisognu d'esse integrata in u generatore d'ossigenu.

Terzu, test di solubilità in ossigenu in sangue: adattatu per i pazienti cun cundizioni più gravi, è un monitoru frequente, i pazienti non malati critichi ùn ponu micca aduprà sta funzione, un acquistu separatu di ossimetru hè più cunveniente da trasportà, conservà è testà.

Sè avete qualchì quistione nantu à u cuncentratore d'ossigenu, pudete cuntattateci in ogni mumentu. Hangzhou Gravitation Medical Equipment Co., Ltd. hè un fornitore prufessiunale di concentratore d'ossigenu


Tempu di posta: Maghju-24-2021